(National)dagens steg

Dagens steg: 10117 st  (7.58 km)

Blev lätt nervös när jag kom hem idag från min Huddingetur med typ 700 steg registrerade på räknaren. Det var bara till att knyta på sig gympadojjorna, stoppa Ipoden i öronen och bege sig ut. Trist att gå utan mål tycker jag men jag tog Ica i sikte (utan att behöva något) men trots allt sugen på att köpa något. Kolla här vilka mysiga vardagslyxsaker jag kom hem med. Nu känns det genast lite bättre. Både köpsuget och steghetsen är stillad. För en stund i alla fall.

Vardagslyx:
- Snygga plåster
- Snygga disktrasor
- Deo med skimmer
- Comforte creme (tvätten ska väl också bli lite ompysslad)
- Grönt te Hallon
- Vitamin kvinna (inte lyxigt med behövligt)

Hallon WEB.jpg

 multi_kvinna_brus.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0