Jag saknar

Jag har inte varit här på jättelänge nu och det känns tomt. Jag hár pysslat och designat med min nya blogg, men då har det istället inte blivit så mycket "skriva" av. Det är ju det jag gillar, skriva och föra lite dagbok liksom. Speciellt nu när det är så mycket på gång. Stora härliga saker. Saker som kommer förgylla mitt liv. Saker som jag drömt om.

Jag känner mig lycklig. Jag smakar på ordet Lycklig, och det smakar väldigt bra. Jag tror att det är svårt att känna riktig lycka, det är det för mig i alla fall. Undrar hur andra känner, hur känner du?


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med dig. Det är svårt att säga hur riktig lycka känns/är.

2009-11-13 @ 11:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0