& här sitter jag

Heeelt ensam. På långfredagen... Mina killar har varit på innebandyturnering hela dagen (och kvällen). Jag har varit billös så jag har känt mig ganska låst idag. Hur klarar man sig utan bil och körkort - en gåta (iaf när man är en lantlolla som jag)!

Jag ska inte klaga på ensamheten för jag har haft en skön dag. Jag traskade upp med killarna imorse (sju nollnoll). Började fixa och möblera om i Linus rum. Det är svårt att "styla" ett killrum tycker jag. För tjejer är det lättare att fixa till själva myset & lullullet. Lite tavlor med blomstermotiv och ljuslyktor är ju inte direkt välkommet... Ska bli intressant att höra Ls kommentar. Man vet aldrig - det som passade igår passar inte idag. Och tvärt om. Vi får skylla på tonårshormonerna.

Efter fixet steg 1 i Ls rum kröp jag ner i sängen igen och kolla på Nyhetsmorogon. Lyxigt.

Konstigt nog har jag inte riktigt ställt om mig ännu från Thaitiden. Vaknar väldigt tidigt på moronen och är dödstrött på kvällen.

Rundade av eftermiddagn med en solig och kall promenad till världens bästa ICA för lite småhandling inför kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0