Power Mum

Nu ha min Power Mum anlänt som jag jag vann. Hur gullig som hellst är min lilla docka, men innan jag börjar använd henne måste den "aktiveras" ;-).

Jag har bestämt att hon ska få hänga med mig land & rike runt. Gud vilken kraft jag kommer få, kanske t om kommer bli världens bästa mamma på kuppen. 



Power Mum är sprängfylld med kraft. Hon är harmonisk och tålmodig vilket smittar av sig på barnen.

Power Mum har skippat all stress och prestationsångest över att alla andra är så mycket bättre föräldrar (vilket de såklart inte är). Hon vägrar acceptera att man måste gå omkring i sunkiga mjukiskläder och inte ha nått eget liv bara för att man är mamma. Hon är dessutom snyggare och hetare än någonsin.

Power Mum ger dig kraft att navigera fram genom gnäll, smulor, vrålapor, tjat, höga telefonräkningar, vinterkräksjukor och odrägliga tonårsbarn som vägrar hjälpa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0