4 år som gift

Galet, fattar inte att tiden bara flyger iväg. Vi kommer ligga lågt  med firandet idag (vi kommer dock köra ett minimys med lite bubbel), men vi spar mysmiddag & mera bubbel till imorgon kväll. Vi kommer duka upp med skaldjur som blivit lite av en tradition på vår bröllopsdag. Dessvärre har min förkylning gjort att mina smaklökar är nästan helt bedövade, supertrist. 

Js bröllopsdagspresent fick han av mig för några helger sedan - en helkväll på www.berns.se som vi skulle ha nyttjat imorgon. Men som sagt, det känns lite tight då vi åker nästa vecka och det är nästan bara det som cirkulerar i huvudet. Långtar så!!

Dessutom är det trevligt att ha Berns kvar att se fram i mot senare i vår. De har en trevlig Suchimeny där :-).   


Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis på bröllopsdagen! Kul att du hittade min blogg, välkommen tillbaka. : )

2008-02-14 @ 23:38:12
URL: http://svenskhemmafru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0