Martinakoden & torsdagen

Utvecklingssamtalet var över förväntan, ett mycket bra samtal som kändes jättebra att att ha på ett externt fik (trots att jag var tveksam innan), vi höll till på Vetekatten.

Har just avslutat boken Martinakoden av Martina Haag, ingen höjdarbok måste jag säga, men funkade som ren underhållning. Nu ska jag köra Reine Brynolfsons tre böcker och så klart börja med "Män som hatar kvinnor". Jag är inte så glad i kriminalböcker, men när en kollega till mig menade på att hon näst intill var avundsjuk på mig för att jag hade dessa tre böcker framför mig så kan jag inte låta bli. Klart man blir nyfiken!

Klockan 19 ska jag infinna mig på Klassmammemöte. Ska blir extra trevligt då vi ska ha Kick-Out för projekt Klassmamma och kvällen till ära äta lite räkor och smutta på ett glas vitt. Känner mig dock lite stressad då det är studentdags imorgon. Måste fixa kläder, styra upp Linus em/kväll, slå in paket osv. Vet fortfarande inte om jag ska hem i mellan eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0