Grått blir vitt

Spännande, idag när jag kommer hem från jobbet kommer jag öppna dörren till en förhoppningsvis ljus & fräsch hall. Färgen som vi har idag är i och för sig väldigt snygg, men vem vill inte ha lite nytt efter 7 år? Hallen är ju det första man ser när man kommer hem, man vill ju mötas av något snyggt och trivsamt. Första intrycket liksom, både för besökare och för oss i familjen.

Vi har nämligen en målare där idag. Hoppas att det gått vägen och att det blir fint (har anlitat en Målare helt utan referenser)! Jag tog en förebild imorse och kanske hinner jag lägga ut en efterbild ikväll.

Kommentarer
Postat av: evans

Vad kul att få omgjort! Hoppas att det blir fint!

2007-05-30 @ 16:07:50
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0