Studentpresenter

Här är de studentpresenter jag kommer ge till min kusin idag:

- 1 st blommig hammare med skruvmejsel (Designtorget)
- Mina vännerbok för vuxna (Designtorget)
- Sagobok som man specialbeställer, så den blir personlig till den som ska få den (normalt till små barn, men jag tyckte det var kul även till vuxen). (Sagofabriken)

Hoppas hon blir nöjd!

En itsy-bitsy liten hammare och 4 skruvmejslar i ett!  Trots sin ringa storlek (20 cm lång, 7 bred upptill) har den lite vikt i sig, så det är ingen barnhammare även om det ser ut så! Perfekta hammaren till den som inte vill, eller kan, ha stora och klumpiga verktygslådor stående men ändå vill vara utrustad med det viktigaste!  Dessutom håller man lätt koll på sina skruvmejslar, då de är delar av... Klicka för att fortsätta!Skönheten och Odjuretexamen - bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0