Mysig måndag - på riktigt

Oj, den här måndagen blev allt lite speciell. Vi hade möte hela fm idag på jobbet och rundade av med en 3-rätters lunch på Stallmästaregården. Efter det fick vi en ledig eftermiddag - inte illa. Jag tog tillfället i akt och och skaffade mig en ny frisyr, ca 5 cm fick falla till golvet. Det piggar upp med lite nytt!

Janne & jag tog våra nya fina cyklar ner till den ganska mysiga restaurangen som ligger i vårt lilla centrum. Härligt att sitta i kvällsolen med en kall öl. Nu, efter en tur i spåret (J sprang och jag "stavade") är vi värda att lägga oss i soffan och kolla på dvd. En enkel, lätt komedi blev det - "Hemma bäst" med Sarah Jessica Parker & Matthew Mc Conaughey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0