Min Nationaldag

Ojsan, vi vaknade klockan 10 idag, Linus och jag slog upp våra blå tillsammans till tonerna av någon hiphop signal som har på sin mobilveckarklocka. Härligt (ironi)! En grötfrukost senare infann vi oss på fotbollsplanen, match mot Spånga. Jag satt bänkad i min "Brassestol" med ett öga på fotbollsplanen och ett i boken, jag beslutade mig för Anna, Hanna och Johanna.

L med kompis x tre ville till rampen i Kista, efter upphämtning av kompis x 2 lämnade jag dem där för att bege mig mot Huddinge. Vi hade bokat en lite träff i parken, mostrar, kusiner, mormor & mamma satt och mös i solen när jag anlände. Vi kanske inte direkt firade Nationaldagen, men vad passar bättre än att träffas och umgås en smula med nära en ledig dag mitt i veckan? En  helt underbar dag alltså. 

Det såg gott ut med ett glas Rosé vill jag lova, men jag får snällt vänta tills på fredag. 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0