Twins

Lördagen tillbringade vi på J:s brors landställe i Enköping, där även våra gudbarn med resterande familj har sitt landställe. Supermysigt att vara en hel dag med tvillingarna, en härlig känsla när Willma och Tyra kommer till ens famn utan mutor och övertalning. Dessutom är Linnea den mest underhållande 5-åring jag stött på! Vi badade i poolen (bada och bada kanske var lite att ta i men plaska), hoppade studsmatta och avslutade med en smarrig grillmiddag.

Timmarna går och ledigheten lider mot sitt slut. SMHI laddar med underbart väder nästa vecka och jag blir väldigt anvundsjuk på alla som har  semester kvar. Men ha det så skönt & njut du som är ledig.

Jag ska satsa på att vara på jobbet 7, då kan jag gå 15. Men det är lätt att säga så här i vaket tillstånd, när klockan ringer känns det ofta mer värt att få snooza så länge som det bara går ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0