Kalla fötter

Hoppsan, 11 grader visar temometern på just nu. Inte undra på att jag fryser om fötterna - strumpor kommer inte på tal ännu för min del. Så då får man stå sitt kast.

Den friska luften känns fräsch, skönt att fylla lungorna med frisk höstluft men tyvärr kom det lite för tidigt. Okej i början av oktober, men jag hade hoppats på en varm septembermånad. Men icke då (men det kanske kommer).

Vid ett litet tjänsteärende idag tog jag tillfället i akt och smet förbi Solna C, genast hittade jag en liten svart trevlig blus/top som ville hänga med hem. Tänk att ett litet plagg kan pigga upp så pass. Annars var jag mycket osugen på att handla något. Trist mellanläge nu alltså. Men en sak är säkert - mycket grå plagg i höst/vinter.

Måste till frissan också, värsta utväxten, känner mig som en grå liten mus. Funderar på www.harganget.com, kanske de kan hjälpa ett sådant hopplöst fall som mig?

Ska man ut och gå en sväng eller ej? Brrr, det lockar inte direkt ... Kanske ska satsa på Boxpasset på jobbet imorgon stället?

Kommentarer
Postat av: Lena

Måste tyvärr meddela att värmen inte kommer tillbaka inte i september i allafall såg i går
att det ska bli "kallare" än normalt för årstiden.
Så nu är det bara att plocka fram höstkläderna.
Kram från mig. Du får trästa dig med att det är sol i allafall.

2007-08-31 @ 10:49:50
Postat av: Victoria

Lena: Ingen rolig information du levererar kära Moster. Hoppas du får trevligt på fredag på tjejmiddagen. Kram

2007-08-31 @ 18:41:27
URL: http://dumle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0