Höst? Nej tack!

Är hösten här nu? Känner igen den där friska lite kyliga luften, visst är det lite höstkänsla? Jag tycker lite synd om oss skandinavier måste jag säga. Man laddar & längtar så myckert efter våren och sommaren - vips så är det liksom över. Det handlar om ett par veckor bara, då ska man hinna med allt det där man vill göra. 

Det gäller att ta vara på alla tillfällen som bjuds nu. Vi missar inte en enda grillduglig helgkväll. På tal om grill, jag sitter inne och bloggar, potatisen kokar på sipsen - allt är förberätt och klart. J står ute med en kall öl (i kylan) och kockar för fullt vid grillen. Och jag som sagt, jag sitter här med med lite salta pinnar, ett litet ljus och en en öl... 

Senare ska vi se filmen "se uppp för dårarna" - vi valde en lättsammare kategori idag med tanke på att jag har en tendens att somna in sådär efter 20 minuter vid dvdtittande.  

Underbara lördag.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0