Sommar? Grillen åkte fram direkt.

Ååå, härligt. Nu är det långhelg på gång. Familjen kommer vara hemma med mig i många dagar nu. Ingen skola, inget jobb på flera dagar. Husse måste visst till jobbet på måndag men han har jag träffat så mycket iaf så det är helt okej.

Ikväll grillade dom, jag fick vara med Husse & Lillhusse när dom fixade med grillen. Men det roligase var när dom trixade med fotbollen mellan vändningarna av grillspetten.

Sen cyklade grabbarna till macken för att hyra film, Matte ville visst inte kolla på fotboll en fredagkväll (skumt). LH tyckte att jag kunde hänga med i cykelkorgen men då var Matte där och stoppade. Gud vad torr hon är. När dom stack iväg så låg vi och gosade, hon klappade mig på magen och bakom öronen. Jättemysigt. Men det är bäst när alla är hemma, var tvungen att tala om det genom att gny lite då.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0