välkommen måndag

Måndag igen! Ny vecka - vips så var dagen (iaf arbetsdagen) över. Tiden går fort när man har kul. Jag gillar när det är mycket att stå i - och det är det nu, både hemma och på jobbet. Mycket på gång inför hösten. Lite annat ditt och datt att stå i också. Klassmamma som man är, då är det lite att planera där också. Klassreseplanering, samla ihop pengarplanering plus en och annan fest för barnen är även på tapeten. På tal om fest, det är dags att partaja med grannarna också - även där är man med och planerar. Festkommitémöte imorgon kväll hos mig. Och så måste vi hinna tömma vardagsrummet för på onsdag kommer golvjohan, ska bli väldigt trevligt att få bort 80-talsgroparna. De kommer inte från mig vill jag lova, utan från husets förra ägarinna som gladeligen trippade runt i pumps med stålklack.

Måste erkänna att jag har lite ont här och där i kroppen efter det fysiskt hårda arbete jag utförde i helgen :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0