Mysig måndag

Nja, inte riktigt kanske, men helt klart godkänd. Jag gillar inte direkt måndagar men den här dagen flöt på rätt bra - kanske kan den kommande ledigheten som inträffar redan på onsdag  (plus att vi arbetar halvdag imorgon) kan ha ett finger med i spelet? Hur man ska få tiden att räcka till på jobbet är få man tänka på en annan gång. Jobbet är väl inte allt?!

Idag har vi infört en tävlig på jobbet, en stegtävlig. Jag döpte den till "Stegis", haha fantasin flödar för fullt. Tävlingen går ut på att vi, ca 12 kollegor, ska helt enkelt tävla om vem som går mest antal steg fram till midsommar. Så från och med idag är vi utrustade med stegräknare från morgon till kväll. Nu ska jag bara fundera ut vad det fina, roliga, härliga, lyxiga & användbara priset ska bestå av. Hallå, fantasi - vart tog du vägen? Måste hitta på något riktgt schysst efter som det är jag som kommer kamma hem segern..

Nä, nu sk jag smyga iväg till MIO och kolla ut lämplig hallinredning till vår nya, just nu nakna hall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0