Dyrt, Asko, hemma

Ibland blir man så galet glad! Jag startade min dag med att åka ut till Ekerö möbler, de börajde sin rea förra veckan, så jag - full av förhoppning med att äntligen hitta mina nya utemöbler där till värsta kappriset. Men vad är det för prislappar mina möbler är  märkta med? Hmmm, ok jag har just fått lön men enligt dessa priser är jag tvungen att gå in i en väldigt allvarlig löneförhandling på måndag ... Jaja. Det var bara att åka därifrån med svansen mellan benen.

Jag bar efter detta iväg till Plantagen, Mio, Rusta (haha). Men näe, inga möbler kvar alls. Asko var jag på härom veckan & där var det helt slut då. Men helt galet konstigt så tog jag mig en liten sväng in där - och vad är det som står där och bara väntar på mig? Jo, en helt underbar teakgrupp bestående av 6 stolar & ett najsigt bord. Till vilket pris? Jo du, hela 70 % rea!! 14600 kostade det ordinarie pris. Snacka om kap. Lyckliga jag.


Hallå, rea 53500 kr.


Mina möbler på Asko.


Mina möbler hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0