Snälla. Hur starkt kan det bli?

Snälla Snälla Snälla Snälla

JAG ber DIG

Snälla Snälla Snälla Snälla

Stanna kvar hos MIG

För JAG behöver ju DIG

JA!! så

Snälla Snälla Snälla Snälla

Ja!! lyssna

Snälla Snälla Snälla Snälla

Ja , JAG vet det e  lågt å be

Men JAG skiter i det!!

Ja, för i går när DU gick

I sista blicken som JAG fick

JAG kunde se

Ja!! JAG kunde se

JAG såg Du va på väg

Till en annan KVINNA!!

Och från MIG

Snälla Snälla Snälla Snälla

JAG ber DIG

Snälla

Låt MIG inte sitta

Sitta ensam här

Ja , medans DU är där

Så snälla

Hjälp MIG fatta

Hjälp MIG att förstå

Ja, vad har JAG gjort för fel

Som har fått DIG att gå

Ja , för det e väll så

För JAG hatar

Ja

Att Jag vet

Ja , jag vet

Ja , jag vet

DU kommer att ge

Allt du gav

Allt du gav till mig

Allt det där JAG vill

Till en annan KVINNA!!

Å inte till MIG
 
Få ord, få meningar. Men det träffar mig rakt in i hjärtat. Mycket vacket Caroline af Ugglas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0