Tråkigt & lite kul

Trist att Janne är på resa. Jag tröstar mig med att han förmodligen kommer hem med något från min beställningslista. Det här är min lista som jag har som inköpsmål vid vår gemensamma resa till USA. Men nu när han smiter dit en månad innan jag får åka, så har jag beställt några saker som är lite aktut. Tex ögoncreme och MK solisarna. Solsiarna finns på synsasm men dom är bara för dyra. Typ halva flygbiljetten till USA.  

  • Clarins, Ögoncreme
  • Clarins, Concealer
  • Clarins, nattcreme
  • Parfym,  Clean
  • No 7 Protect & Perfect Beauty Serum
  • Michael Kors, Solisar
  • Du Wop, läppglans
  • Converce
  • Hanky panky
  • Tommy H Skjorta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0