På tu man hand

Jag och Linus har en riktigt mamma-son-helg just nu. Jannes kollegor från Canadakontoret är på en visit här i Sverige och det medfören hel helgs jobb för honom, självklart lite kuligheter också, och visst ska man ska visa upp Stockholm så mycket det bara går. RIB-båt till Sandhamn, guidning på stan osv stod på agendan bland annat.

Linus har innebandycup hela helgen så vi har och ska hänga i sporthallen. Kul att se killarna spela - de har blivit otroligt duktiga. Jag tycker även att det är roligt att kika på allt folk som hänger i hallen - killarna varierar så väldigt i storlek trots att alla är lika gamla. Några ser ut som vuxna och några ser ut som små lågstadiebarn. Skönast måste det  vara att ligga mitt i mellan (som min lilla ögonsten). Mellan dagens matcher hann vi åka till Solna C för lite shopping och lunch.

Tyvärr förlorade de 2 matcher de hade idag. Men vad gör det?

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0