Lagom lördag

Killarna var upp med tuppen och stack iväg redan vid 7 för innbebadymatch. Jag var iof vaken jag med men fick tillfälle att bara slappa, lästa senaste numret av Topphälsa. Härligt.

Jag och Janne stack in till stan en sväng, vi ställde bilen en bit ifrån "kärnan" och passade på att promenera i det helt underbara vädret som var. Linus hade presentkort kvar på NK från sin födelsedag i våras och han hade spanat in en Peakmunkis som vi köpte till honom. Förutom den fick en superskön röd mjukisoverall från Veromoda och en jättetrevöig tröja från Fred Perry hänga med hem.

Kollade även efter Kusin C som jobbar på BikBok, men det hade visst tema mörhåriga tjejer igår, ingen blond söt som min kusin.

På lördagens meny stod det, ångkokta musslor, heta scampi och torskrygg i folie. Mycket gott!

Det skulle vara riktigt mysigt att bo inne i city och bara kunna strosa ner på stan helt spontant. Får väl ha det som mål senar i livet.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, Victoria bo i stan skulle vara härligt
men då måste väl man ha en "fet" plånbok.
Ska vi inte kolla in nya gallerian i skrapan? kram mamsen

2007-09-30 @ 17:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0