Hackare

Ska det vara så svårt att ändra lite färger, ta bort & lägga till lite i bloggen. Jag är riktigt dålig på sådant, efter ett stort antal timmar som nästan motsvarar en arbetsvecka har jag lyckats med att byta färg och ta bort bilden i "huvudet". Nästa utmaning är att ändra typsnitt och lägga till någon trevlig bild. Det bor absolut ingen "hacker" i mig vill jag lova.

Torsdag eftermiddag och nästan hela arbetsveckan har passerat. Skönt. Imorgon är det fredag, det är utan tvekan den bästa dagen. Talade med en fd kollega idag som nämnde att hon minskat sin arbetstid och är ledig på fredagar. Det skulle inte jag vilja - det är liksom mysigt på jobbet, det råder en skön fredagsstämning liksom. Den vill jag inte gå miste om! Dessutom är det så gott med ett glas vin efter en fullbordad arbetsvecka.

Fredagens middag är redan i sin planeringsfas, förmodligen något i köttväg åt det "vilda" hållet - vi är väldigt nyfikna på Amaronevinet som legat länge nog nu och väntat i vinstället. Men jag ska googla på passande mat med tillbehör under kvällen. Jag är ju mer en fisk & skaldjurssmakare...

Igår gick jag en uppfriskande promenad på 50 minuter, eventuellt gör jag en repris ikväll men det får vädret avgöra.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0