Min torsdag

Trött, jättetrött - vet inte riktigt vad det beror på. En teori är att man mentalt ställer in sig på semester - man liksom förbereder sig. Jag är inte ensam om att var "slut" på jobbet om man säger så.

Jobbade endast förmiddag idag då vi hade halvdag. Skönt. Jag åkte in till stan och gjorde några fynd. Bl a fick några varor från Indiska följa med. En underbar grön vid skål t ex för frukt eller sallad samt några trevliga underlägg i svart vinyl i mysigt mönster.

Hahaha, skrattar åt mig själv det är två av mina (många) laster i shoppingväg. Skålar har jag i drivor, det finns stora, små, tuffa, klassiska i mina köksskåp ...Underlägg/tabletter har jag oxå i alla dess former, mönser & färger.  



Även ett par brallor från Veromoda fick hänga med hem ...I like.

Visa mer information

Mysig skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0