Halva har gått - yes

Just som jag misstänkte - fullt upp på jobbet. Här snackar vi högar på skrivbordet, hoppas på att röja så mycket det bara går innan det är dags för nästa semesterperiod (v. 31). Veckan har iof gått väldigt fort vilket är skönt då jag känner att jag inte semestrat klart för i år. Vad man ska hitta på återstår att se - det hänger på vädret så att säga. Vid fint fäder kan förslagslistan göras lång:

- Öland
- Smögen
- Halmstad
- Österlen

Men ska det vara på det här viset kan man lika gärna sitta hemma (eller på jobbet) & frysa.

Har även börjat glutta på flygstolar till BKK i februari - nackdelen är att de ska ha betalt för stolarna per omgående - känns sådär mitt i sommarsemestern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0