Jag kan SE min son

Mysiga (ironi) måndag är över. Jag infann mig på jobbet klockan (drygt) 7, vilket var väldigt skönt. Nice att ha någon timme för sig själv innan allt drar igång tycker jag. Dessutom var det inte helt fel att lämna skrivbordet sådär vid 15-tidnen vill jag lova. Svängde av vid ett centrum för att se om det var några plagg som ville hänga med hem, men det var det inte ... Dom hängde där och såg så trista ut & då får det minsann vara. Jag är inte den som krusar.

Sen var det dags för Linus att hälsa på hos frissan vilket resultrade i att jag kan se hur min son ser ut. Ansiktet kom liksom fram :-). Men jag måste erkänna att det knöt sig lite i min mage när lockarna föll ner på golve, vilket jag självklart inte informerar min son om ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0