n ö j d?

Det jag saknar nu när man börjat jobba efter semestern, det är frisk luft. Man är ju inte ute något (iaf inte jag), till och från jobbet, till och från affären och i bästa fall en liten sväng på lunchen. Så tänker jag varje kväll imorgon då, då ska jag se till att ta vara på frisk luft & dagsljus. Sen kommer man hem och gör sina dagliga sysslor (efter lite shopping förstås) och så är det kväll helt plötsligt. Och då lockar soffan.

Idag var jag i City på ett litet tjänsteärende och gud vad jag gillar Stockholm. Det är mysigt där inne. Men det tyckte man inte när man jobbade mitt i smeten - aldrig är man nöjd...Någon som absolut inte är nöjd är Veronica Maggio.

V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0