Fick en sovkorg

Första natten gick som sagt bra för mig men min nya familj var pirriga. De hade visst lite svårt att sova (lite ovant med en ny krabat i familjen), bra för mig för jag fick på min första morgonpromenad redan klockan 05.00 - galet tidigt.


Jag fick följa med på en liten shoppingtur idag, jag skulle tydligen få en sovkorg som kan stå på entréplanet. Lite godis och mat fick också följa med hem. Lillhusse fick eget godis som han kan ge till mig när vi gör enklare trix, lite mer "låtgå" godis (behöver tydligen inte göra allt rätt för att få smaka av det). Husse & Matte köpte en speciell burk med ett  "göra rätt" godis i. Bäst att skärpa sig om man ska få ta del av de innehållet...

Nya korgen blev en riktig favorit, har legat och myst den en hel del. Matte har sett till att passar in i inredningen, den står ju i vardagsrummet så det är ju lyckat om det ser snyggt ut också tycker hon & jag håller så klart med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0