Ner i spat

....killarna alltså, inte jag för tusan. Jag tänker inte chocka min kropp, jag tror inte att det är bra att utsätta kroppen för badvatten kallare än 25 grader. Håller mig nöjt på land med en tidning. Men det är härligt att kunna smyga iväg till Mälaren en ljummen kväll som denna. Havet hade iof inte varit fel. Men man får nöja sig med vad man har.

På tal om läsning är det dags att bunkra böcker inför den kommande semestern. Hemska, sorgliga självbiografier baserade på verklighet skall det vara. Varför plågar du dig så säger J när jag skall återberätta det tragiska jag läst om vad andra människor upplevt och gått igenom med tårfyllda ögon? Jag vet inte. Jag vet faktiskt inte.

Kanske ska tänka om lite så man blir lika nöjd som mannen nedan. Minns ni? Ninnanniana ninanina...


Soffan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0