g l ö g g & s p a n i e n

Hihi, jag gillar stjärnor & advent. Idag har jag riggat med bla två nyiköpta stjärnor - mysigt sora (dock inte till överdrfit stora), de är vita med lite silvermöster från Mio. Jag älskar att ha så nära till landets största Miobutik. Galet lyxigt att bara glida dit spontant på ngn minut. Annars ligger jag lågt med julpynt, eventuellt några små tomterackare kommer fram vid Lucia, vi får se när utebelysningen dycker upp (det är älsklingens ansvarsområde - och du kan det dröja...) 

Och svärmor, hon åkte till Spanien imorse och vänder åter i april. Hhmm, härligt. Härligt för henne att komma iväg och njuta, koppla av & bort vardagen. Lyckliga Maila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0