mums

Trevligt att spetsa till vardagen med lite resaturangbesök - gårdagens middag intogs på restaurang Grill i Stockholm. Jag blev inte besviken på mina underbara rätter. Det blev skaldjur "Cuba Cocktail" med lime, chili, koriander till förrätt & Tonfisk "Teppanyaki" med wasabi, ingefära och chili till huvudrätt, som man grillar själv vid bordet. Självklart blev det lite vin till också. Helt klart var det extra trevligt när jobbet stod för fakturan. Skulle vilja gå på restaurang "Restaurangen" oxå. Någon som besökt dem?

Ikväll är det Pubkväll på jobbet, grilltema även här. Men då lite mer "enklare" rätter. Typ hamburgare.

Tack till älsklingen som ställde upp att hämta mig - han skämmer bort mig. Jag vet. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0